Monday, October 3, 2016

Tantra pentru toți – lecția 1

Antrenarea mușchilor PC (pubococcigieni, câteodată numiți și "mușchii iubirii", "mușchii sexuali", sau mușchii Kegel) este una dintre cele mai simple și, în același timp, una dintre cele mai eficiente și mai benefice tehnici pe care oamenii le pot învăța în Tantra.


Lista beneficiilor date de practicarea antrenamentului mușchilor PC este foarte lungă, aici vom include doar aspectele cele mai importante:

  • Mușchi pelvieni mai puternici;
  • Provoacă creșterea fluxului sanguin în zona genitală, astfel susținând excitarea sexuală;
  • Împiedică pierderea energiei sexuale, care astfel ajunge și în părțile superioare ale corpului, făcând posibil extazul la nivelul întregului corp;
  • Previne incontinența urinară.

Pentru bărbați:

  • Previne impotența;
  • Erecții mai puternice și de lungă durată;
  • Mai mult control asupra ejaculării;
  • Orgasme mai intense și mai plăcute;
  • Capacitatea de a avea orgasme multiple;
  • Previne cancerul de prostată.

Pentru femei:

  • Orgasme mai frecvente, mai puternice și de calitate superioară;
  • Control asupra intensității senzației de extaz;
  • Ajută la "trezirea" clitorisului, a punctului G, a sânilor și a altor zone erogene;
  • Echilibrează secrețiile hormonale;
  • Atenuează simptomele din timpul menstruației și ale menopauzei;
  • Nașteri mai ușoare și recuperare mai rapidă după.

Data viitoare când mergi la toaletă, fii atent ce mușchi folosești atunci când vrei să oprești jetul de urină. Acei mușchi sunt mușchii PC. Contractă-i și relaxează-i de câte 20 de ori, de trei ori pe zi. La fel ca la orice alt antrenament, crește numărul treptat. În fiecare zi mai adaugă contracții, 30-40-50, până ajungi să faci exercițiul fără oprire timp de trei minute. Continuă apoi în același ritm, în fiecare zi. Așa cum vei observa, antrenarea acestor mușchi nu e vizibilă pentru ceilalți, nu cere multă atenție din partea ta, așa că poți să o faci în o grămadă de situații (când conduci, când ești pe autobuz, când stai la computer etc., eu fac asta în timp ce scriu acest text :))

Sfaturi pentru a putea menține orice practică:

  1. Dacă e vorba despre ceva ce intenționezi să faci în fiecare zi, leagă-l de ceva ce faci în mod natural (sau automat) în fiecare zi, cum ar fi micul dejun, spălatul pe dinți, călătoria cu mașina sau cu mijloacele de transport în comun. Setează aceste momente ca memento-uri, astfel încât, de fiecare dată când apar, să-ți amintești să începi antrenamentul. Asta te va ajuta să poți exersa în fiecare zi, pentru o perioadă mai lungă de timp;
  2. Convinge-te pe tine, și în special partea din tine care este mintea subconștientă (ego, sinele inferior sau oricum alegi să o numești) că această practică este benefică pentru tine. Imaginează-ți că mintea subconștientă e ca un copil în interiorul tău, care e blocat în obiceiurile lui. Indiferent ce schimbare vrei să faci, întâi va trebui să convingi acest copil să te susțină. Nu e întotdeauna ușor să faci asta. Mintea noastră subconștientă are aversiune față de schimbare, vrea să fie tot timpul în siguranță și să nu riște nimic. Va găsi mii de scuze ca să refuze schimbarea. A-i arăta ce beneficii are de pe urma acestei practici s-ar putea să fie de ajutor. La început, recompensează-te pentru orice pas pe care-l faci în direcția implementării noului obicei. Minții tale subconștiente îi place să primească recompense. Asta funcționează mult mai eficient decât pedeapsa sau nemulțumirea. Încearcă să introduci exercițiile într-un mod cât mai jucăuș. Poate reușești să inventezi un joc. Nu uita să rămâi permanent în dialog cu mintea ta subconștientă. Implementează exercițiile treptat, încearcă-le timp de câteva zile sau o săptămână, convinge subconștientul să le accepte, nu îl forța.
  1. Studiile psihologice arată că un obicei se înregistrează în subconștient după 21 de zile de practică continuă. Așa că, încearcă să nu întrerupi practica în primele 21 de zile…Dacă ai uitat o zi, va trebui să numeri din nou de la capăt.
  2. Poți, de asemenea, să ceri ajutorul sinelui tău superior (mintea supraconștientă, îngerul păzitor sau oricum vrei să-l numești), să-ți dea putere ca să poți face aceste exerciții zilnic. Practica meditației îți oferă liniștea de care ai nevoie pentru a avea un dialog constructiv între aceste părți ale tale.

Use it, don't lose it!

 

articol scris de Michal Griks,

traducere și adaptare: Ada Anastasiu



1 comment:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    ReplyDelete